Svar till: Motorbyte KRÅNGLIGT

Forum Modellspecifika forum 90/99 Motorbyte KRÅNGLIGT Svar till: Motorbyte KRÅNGLIGT

Johan
Deltagare

Hej. Okej, det var mer än vad jag visste 👍
Motorn hade en röd kassett när jag köpte den. Men tack vare information så skall jag studera kassetterna jag har hemma och kan då se någon skillnad på dem förhoppningsvis 😅

Jag pratade med SFRO idag och de ville också att jag skulle byta hela bromssystemet, drivaxlar ifrån samma bil som motorn kommer ifrån eller liknande.
Dock så säger han också att jag kan använda mig utav de uppgifter som står i SFRO boken (bifogar bild) och då behöver jag inte byta det. Så vad gäller? Varför säger dem olika? Det är en hel djungel med mängder av förvirrande information och inga klara och tydliga svar.

Återigen är jag väldigt tacksam för alla svar jag har fått. Mvh Johan

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng