Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Forum Övrigt Projekt / Min bil Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Så, nu har jag fått hjälp att hänga dit dörren. Jobbarkompis Magnus har gjort det tidigare på sin 96a. Gick förvånansvärt lätt med en verkstadskran, två gubbar och lite verktyg. Rätt på första försöket. Ser tillochmed bättre ut än på andra sidan, där dörren inte varit borta. Skall bara hälla dit lite Techtyl i botten också före jag sätter dit dörrklädseln.
Sen funderar jag lite på att häkta på några extraljus också. Har några olika liggande sedan tidigare… Men frågan är hur mycket generatorn klarar egentligen. Läste att det skulle vara 160W i den jag har, och det sitter ju redan 2 st H4 insatser. Någon som har tips, klarar det av 2 stycken, eller blir det bara 1?
Räknar med att börja köra nästa månad, vill inte ha en massa salt när jag kör ner från Stockholm till Blekinge för att låta min Mor uppleva en tvåtaktare igen. Då blir det bra med extra ljus…
Föresten, efter som bilen inte gått så mycket på sista 10 åren, pass 30 mil eller så. Vad bör man gå genom före en 100 mils resa?

Tor

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng