Svar till: Saab 95 -69 (Eller, inkarnation av en Custom95a)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 95 -69 (Eller, inkarnation av en Custom95a) Svar till: Saab 95 -69 (Eller, inkarnation av en Custom95a)

saabcustom
Deltagare

Hej Morten.

Näe tyvärr inte så mycket. men den har iallafall blivit besiktad för sista gången vilket gäller alla bilar äldre än 50 år i Sverige.

Jag ska iallafall försöka få till ett innertak och täta rutorna innan sommaren. Nu är de bara instoppade i rutlisterna och då blir det blött när det regnar 🙂

Det finns planer på att ha en nedvevbar ruta i bakluckan. Det vore kul att få till. Sen skulle jag egentligen vilja flytta högra vindrutetorkarspindeln 50mm åt höger så jag kan få plats med en fake-rutlist. Det skulle man gjort när man byggde bilen och varken instrumentbräda, inredning eller vindruta var på plats. Så mycket enklare det varit att göra det då. Men man kan ju inte tänka på allt…

Vi får se om andan faller på. Rapporter kommer här då 🙂

/ Kenth

1 användare tackade författaren för det här inlägget.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng