Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Forum Övrigt Projekt / Min bil Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Dagen till ära har jag startat upp Bruno, en hel del tjofs kom ut ur avgassystemet, är väl ett resultat av att det nu är fritt blås genom de nya mellanrören :-). Passade också på att titta lite på de gamla stötdämparna före jag skulle kasta dem och döm om min förvåning. Det står Saabs original nummer stämplade på dem! Boge dämpare fram och Delco bak. Undrar om detta kan vara originaldelarna sedan 1964? Bilen har ju bara gått 5700 mil. Blir nog till att ta bort smutsen på dem och lägga på lite färg. Kommer iallafall inte att kasta dem. Blir att lägga på lite rostskyddsmassa under också, där det lossnade när jag hissade upp bilen.

Lite funderingar kring mina extraljus som jag hade liggande. Det är 2 st Hella 140 ZNW avsedda för 35 W glödlampa. SF-S 8-45W står det också. Jag saknar dock en av sargerna till dem. Någon som har en liggande? Annars får det nog bli ett gult Bosch 140 och ett Hella fram.
Lägger en bild på dem nedan.

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng