Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Forum Övrigt Projekt / Min bil Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Har puttat dit ett par extraljus fram, blir iallafall ljusare, och sedan ser det lite kul ut.

Bruno har fått Corona, eller något liknande. Började hosta och nysa och panga… Attans också, lite olika samtal och sedan fick jag besked om att man måste ha förvärmningen på när det är kallt…. Visste jag inte. Nåväl, med förvärmnmingen på så blev det lite bätttre, emn fortfarande motar det ibland… Borde inte vara så. Började riva i tändningen och tog bort stiften, de är hyfsat bruna och inte direkt blöta. Bort med fördelarlocket och så rotorn. Eftersom jag inte skruvat tvåtakt tidigare, så tog jag naturligtvis sönder den (såg inte skruven), så nu får Bruno vila tills jag har fått en ny rotor, kondenator och brytarspetsar. Stiften får jag imorgon, men vad hjälper det om man inte har någon rotor….
Nåja, utan Corona så funkar Bruno ganska bra. Det är en bra bil att åka till Maxi med, man får in ganska mycket i skuffen, och sedan får man ju många glada samtal.

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng