Svar till: Snart så… är våren här och bilarna kommer fram igen!!!

Forum Övrigt Allmänt Snart så… är våren här och bilarna kommer fram igen!!! Svar till: Snart så… är våren här och bilarna kommer fram igen!!!

turbocab
Deltagare

Ett annat problem är ju dom förhatliga dubbdäcken – nog för att trafiken i Göteborg har minskat pga Corona, men inte EN ENDA bilägare som normalt kör dubbat (dvs alla här) har orkat byta till sommardäck. Så det sprutar dubbar till höger och vänster…. Jag vettesjutton om jag kör nåt före Maj, då får vädret bli nåt in i hästväg för att jag skall våga mig ut bland dubbarna…. Sopning har börjat, men verkar helt ha avstannat igen? Åtminstone där jag rör mig. Ett antal sopmaskiner sågs, för att sen försvinna helt igen. Mystiken tätnar.
/Martin.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng