Svar till: Passagerasäte / Framsäten Saab 9-3 från 99

Forum Modellspecifika forum NG900/OG9-3 Passagerasäte / Framsäten Saab 9-3 från 99 Svar till: Passagerasäte / Framsäten Saab 9-3 från 99

Steen Hansen
Deltagare

Hej Igen !
Nu har jag hittat en komplett inredning i skinn till min 9-3 från 99 och har därför en hel inredning över i tyg. Inredningen är i beige med alla panel – nackstöd – dörrsidor . Alla säten är felfria ( plastpanelen på sidan av förar sätet har en repa ) och rena och självfallit djur och rökfria och jag har bytt bara därför att jag i min ålder kommer lättare in och ut av bilen med skinnsäten.. Säljas till en Saab fantast som är lika tokig som jag med att passa på fina gamla bilen. Om du har behov av sån inredning skicka mig ett mail på steenehansen@gmail.com så att jag kan skicka dig foto dokumentation av säten. Finns i Tyringe nära Hässleholm.
Många hälsningar
Steen

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng