Svar till: Miniprojekt avgassystem ”hagelbössa” från Speedparts/KL-racing

Forum Modellspecifika forum OG900 Miniprojekt avgassystem ”hagelbössa” från Speedparts/KL-racing Svar till: Miniprojekt avgassystem ”hagelbössa” från Speedparts/KL-racing

Mathias
Deltagare

Jodu, det märks att det är ett lite annorlunda samhälle vi lever i nu. Lite lugnare känns det som. Nåja.
Kolla när du är ute och kör att värmen från avgaserna inte påverkar stötfångaren. Men nu kom det kanske lagom långt ut. Ser inte riktigt på bilderna. Men snajsigt blev det! Kul.
Jag har lokaliserat ett innertak som jag ska försöka hämta så fort som möjligt och börja klä om så att man kan börja fixa med den gröne. Griffin är väl mest tvätt o puts på inte så mkt att pilla med. Har även en vinge ”ankbad” som behöver lite grövre jobb ska ta det med framöver.

Bra tips!
Jag vill egentligen få ut kjolen något på vänster sida, funderat på att värma och flytta ut ca 1cm.

Tror du ska lägga upp arbetet med din vinge. Finns sannolikt ett jättestort intresse för dessa!
Taket likaså!

Mvh

Mathias

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng