Svar till: Saab 9-5 Aero SportSedan 2005

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 9-5 Aero SportSedan 2005 Svar till: Saab 9-5 Aero SportSedan 2005

nisset16
Deltagare

Hej igen,

Yes, då var vi igång!
Hade lite stereo uppgradering liggandes som aldrig vart monterat i en tidigare 9-5. Således var allt helt nytt.
Bestående av 3,5″ Koaxialer JL Audio samt 6,5″ Midbas DLS Classic-C6.

jl

dls

Köpt även in detta, monteringsringar samt ljuddämpningsmatta. Hade ett ark liggandes av samma sort, så bestämde mig för att köra 1st. ark / dörr.

IMG_3011

Vart riktigt bra, störst skillnad var faktiskt koaxialerna på brädan, helt klart värt att testa om man har 700:- över!

Ägaren innan mig hade redan investerat i SAAB AUX Blåtandskit. Man streamar trådlöst samt har kvar funktionerna i rattkanppen där man kan byta låt, höj/sänka o.sv.
Mkt bra funktion! Rekomenderas; https://saabaux.se/cdconnect-bluetooth-for-denso-navigation.html

MVH Nils

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng