Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Forum Övrigt Projekt / Min bil Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Så, då var det löst med att tiden finns igen. Tack för hjälpen här Janne. Klockan är nu ruckad också, den fortare ganska rejält efter en rengöring…. så nu har jag justerat igen. Inser att det nog är samma typ av klocka i en av mina andra bilar från 1963, så vi skall göra en renovering, dvs byte av smältsäkring i denna också. Dock är det så att VDO i detta fallet inte skruvat hop klockan utan valsat hop glaseringen med huset, dvs jag har den högra modellen… blir att mecka lite misstänker jag.
Nu skall jag ut och miljökompensera, dvs Bruno skall få ut och hjälpa alla elbilsåkare med att få upp blåröksnivån på vägarna.
Tor

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng