Svar till: SAAB 96 mc-66 (snövit)

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 96 mc-66 (snövit) Svar till: SAAB 96 mc-66 (snövit)

farmerson
Deltagare

Då var det en månad sen jag gjorde en uppdatering i tråden, så det börjar nog bli tid för en ny nu tror jag.
Efter att ha lagat det högra hjulhuset bak med vad som kändes som en miljon olika plåt bitar bestämde jag mig för att byta hela vä sida. Fick tag på lite donator bitar från en v4 som var i betydligt bättre skick än min men som ändå behövde lite kärlek.
snovit54
snovit55
snovit56
snovit57
snovit58
snovit59
snovit60

Sen blev det en jävlar massa mätande på var vi skulle lägga snittet, kan säga att det var rätt skönt att vara två när skärmen skulle svetsas på plats. Sedan upptäcktes det lite mer rosttroll som fick åtgärdas innan skärmen kunde komma på plats. Det var lite besvärligt att få hålen i bagaget att matcha fint men det blev ok tycker jag.
snovit61
snovit62
snovit63
snovit64

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng