Svar till: Saab 9-5 Aero SportSedan 2005

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 9-5 Aero SportSedan 2005 Svar till: Saab 9-5 Aero SportSedan 2005

M.Broberg
Deltagare

Skulle skriva att det ”blir riktigt -fint” men det va faktiskt riktigt fint, nu blir det bara bättre.

Sen missade jag att kommentera, en 3.7A som funkat såhär länge måste vara nån sorts rekord!

Har det varit min bil hade jag skaffa en ny ventilkåpa och snyggat till. Jag är inte alls fan av den råa alu kåpan som verkade komma ärgad från fabrik..

lackade handtag i bilens färg?

kanske montera 314mm bromsar? själv tycker jag 9-5 är lite för stor för sina bromsar ibland, kan speciellt tänka mig automat. Min 9-3 aut väger 200 kilo ish mindre och med 260 hk var org 308mm bromsar inte tillräckliga alltid.

Och sist.
jag brukar vara expert på att hitta förbättringsmöjligheter (speciellt på mina egna bilar) men det är lite knepigt här. eftersom så mycket är så rätt…

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng