Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Forum Övrigt Projekt / Min bil Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Halloj igen. Tack Harald för tipsen här.
När det gäller golvvärme, så byggde jag garaget utan detta…. lite klumpigt. Har det i verkstaden och epoxigolv. Planen är en ”Mancave”, där jag har plats för 3 bilar (iofs har jag spolbrunn) men arrangerat så att det finns en bilbana som man kan lyfta upp i taket (har en Scalectrix liggande), och sedan lite soffor och kanske en bira kyl.
Får ta en diskussion med äkta hälften också om hur det skall se ut, hon har spetsat in sig på shackrutigt i grått och svart med en svart bord runt utrymmet. Vi får väl se hur det blir sedan :-).
Testar med dina tips (har en 80 mm varvräknare från förr), och ser om jag får dit den..
Drar en bild i så fall.

Förresten, Bruno drar ju 0,8 vid blandad vårdslös körning, går den för snålt? Lite orolig att jag skall köra sönder något. Den är mycket snålare än min Alfa….
Tor

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng