Svar till: Saab 93b (nybörjarrenovering)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 93b (nybörjarrenovering) Svar till: Saab 93b (nybörjarrenovering)

Lilln
Deltagare

Slipade av färgen och försökte slipa bort rosten som fanns på den. Blev inte nöjd med detta så då åkte punktblästern fram för att komma ner i porerna. Och jag som aldrig skulle blästra igen 🙄.
Sen blev det tvätt och epoxigrund men tro på fan..blåste det inte fram blästersand som fastnade i epoxin🤬. Jag som tyckte jag dammsög så jävla noggrant. Nåja, det var mest på golvet inne i kupén så det var inte så noga om det inte blir perfekt där.

Nu ska jag koncentrera mig på insidan och få den klar så jag kan montera hjulupphängning mm för att kunna flytta karossen. Har så litet garage så måste få bort den för att kunna göra skärmar, huv etc.
E7345565-A185-4E2A-BC9E-DBC89B1987C2

4FF591EB-053B-44F0-BBD0-C84972D0B04A

195E3318-D3A0-43D3-9B32-A4C569745422

Bilagor:
1 användare tackade författaren för det här inlägget.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng