Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Forum Övrigt Projekt / Min bil Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Hej,
Så, då var det monterat igen, men… Det voblar fortfarande på tomgång. Mycket bättre med lite varv. Tyvärr är det nog så att hålet i remskivan blivit påverkat och är för stort. Har dragit till 5 kpm, dvs 50 Nm.
Får vänta på att jag får en ny remskiva imorgon eller på onsdag och kolla med den, om det blir bättre.
Var ute och letade fjäderbricka och hittade en kille som hade lite grejjer liggande till en SAAB. Om jag tittar på bilderna så ser det ut som en 93B eller möjligen 92. Han hade huv och baklucka också, samt lite motorgrejjer.
Någon som är intresserad, de var tydligen i ganska bra skick och fanns på en loge som tillhörde sommarstugan.
Lägger en bild här nere.
Broom, Tor

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng