Svar till: Saab og900 turbo cab ´87

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab og900 turbo cab ´87 Svar till: Saab og900 turbo cab ´87

Lsoderlund
Deltagare

Tror jag behåller original än så länge. Skall bara montera ned slutröret och måla upp det. Idag hänger det lite snett och ser inte så kul ut.

Gör det i samband med bakre bromsjobb som jag väntar delar till. Får se om det hinner klämmas in mellan semester och alla andra projekt.
Impulsköpte även en NG9-3 SC Biopower med helt ok mil på mätaren. Den får bli efterträdare till den og9-3 som jag sålde vidare till en familjemedlem tidigare i våras. Den var prisvärd som det heter duga, men med lite småsaker som behöver fixas, inget allvarligt. Byte av packningar på servot, lite dörruppslag och en minimal antydan till lacksläpp i bakre skärmkanter. Förarstolen har även den klassiska revan i galonet på insteget. Småfix helt enkelt. Rätt trevliga vagnar detta…

ng93

Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
Saab 96 TT ´65 "Pruttingvar"
Saab NG9-3 SC ´07 "Andrabruksen"

Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion

• Det här svaret redigerades för 3 månader, 3 veckor sedan av .
Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng