Svar till: Kupé lampa (bakom backspegeln)

Forum Modellspecifika forum OG900 Kupé lampa (bakom backspegeln) Svar till: Kupé lampa (bakom backspegeln)

Martin
Deltagare

Kabeln går upp där bakom backspegeln. Här var den fastklämd. Den går sedan i en liten ränna längst förarsidan, bak till C-stolpen. Där går den ner in i sidan i bagageutrymmet. Längst med hela denna sträcka var det smält och bränt.

Vid B-stolpen kommer kablarna från kupélampan i mitten och börjar gå parallellt med de från den främre. Dessa var, mystiskt nog, helt oskadda trotts hettan.

I bagageutrymmet sitter yrreligare en kontakt som tar vägen nånstans framåt. Får 12v på denna så tänker anta att allt framåt är fräscht, men ska nog rota vidare framåt när jag bytt den här biten.

Taket är ute, så lite besviken att jag inte beställt hem nytt tyg så jag kunde passa på att fixa det också…

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng