Svar till: Jakten på det försvunna bränslepumpsrelät

Forum Modellspecifika forum OG900 Jakten på det försvunna bränslepumpsrelät Svar till: Jakten på det försvunna bränslepumpsrelät

michelle
Deltagare

Det har du nog alldeles rätt i, Saab_hed. Tillfällig sinnesförvirring. Jag är inte alls van att behöva tänka så här mycket på en gång. Det har vart mycket nu, med pandemiproblem och familjekonflikter och annat.
Mitt liv har sedan länge varit rätt så inkört i gamla hjulspår. (16 tums superaeros!). Och det mesta av mitt tänkande o mina problemlösningar har gått på autopilot, som en farthållare. Jag kunnat bara glida med och styra lite grann.
Nä; 900, särskilt en 3-dörrars är för mig den perfekta bilen. Lagom stor. Unik karaktäristisk design. Det här är en bil som man KÖR, inte bara åker omkring med. Bilen pratar till en genom ljud o vibrationer o dofter o vägkänsla, osv, på ett sätt som jag inte har hittat hos någon modärn bil.
Skulle den här bilen bli orimligt dyr att laga, så skulle jag i första hand leta efter en annan OG900. Fast bra exemplar börjar bli orimligt dyra nu. Så det fick väl bli ett halvbra, men körbart exemplar.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng