Svar till: Hur får jag igång klockan?

Forum Modellspecifika forum OG900 Hur får jag igång klockan? Svar till: Hur får jag igång klockan?

Martin
Deltagare

Uppdatering för den som ev. Googlat sig till denna tråd, och ytterligare ett rop på hjälp!

Klockan från ’saabaero’ kom som ett brev på posten… i ett mosat paket men som tur var i behåll! (tack för hjälpen!)

Allt monterat, stiftat om då klockan var av nyare modell, fått alla lampor att fungera (förutom batterilampan insåg jag precis)… Men klockan går inte.

Finns det någon som har en idé om vad det kan vara? Säkringen är hel, den ska ju gå på samma som instrumentbelysningen. Kablarna I kupén är hela och fina, lika så verkar allt se rätt ut under säkringsdosan. Folien leder som den ska, och allt VERKAR rätt. Denna klocka gick ju när den monterades ur, så borde fungera nu tycker jag…

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng