Svar till: 900s avgasröret helt borta

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / 900s avgasröret helt borta / Svar till: 900s avgasröret helt borta

    augusti 9, 2020 at 14:36 #473215

    Jag har bestämt mig för att ge bilen ett försök. Priset blev rätt i slutändan för att jag ska våga mig på den.

    Min trotjänare 900c har varit fantastiskt pålitlig. Med det sagt så vill jag ändå lära mig nått nytt, och uppleva nått lite roligare att köra. Bytet han föreslog (med betalning av mellanskillnaden) blev inte av. På tok för mycket sentimentalitet i alla svetspunkter för att jag ska våga släppa den!

    Vad apc, ic och turbo gäller så har jag faktiskt ingen koll på nånting. Även insprut är någon nytt för mig. Är värkligen en nybörjare med bilar! Får kika lite och lära mig mer allt eftersom. Har litat en hel del på tidigare ägaren, och min bristande kunskap om det övriga.

    Får tacka för all hjälp! Ni är guldvärda hela bunten. Nu får ni förbereda er på fler frågor i framtiden när jag stöter på fler frågetecken. Lovar att göra hemläxa och läsa på själv innan jag frågar dock ?