Svar till: 900c -87 (Uppdrag: håll liv i första bilen!)

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900c -87 (Uppdrag: håll liv i första bilen!) Svar till: 900c -87 (Uppdrag: håll liv i första bilen!)

Martin
Deltagare

Ja, den var faktiskt påväg dit innan min vän hann att plocka upp den. Den har aldrig dött sen dess (sedan 2016 har den gått stort sett varje dag). Varit lite tjurig några gånger, speciellt när termostaten la av i öppet läge mitt i vintern. Men aldrig dött. 0,8 milen för det mesta. Lite kärlek var allt den behövde!

Den har blivit påbackad x-antalet gånger vid det här laget, och kan inte annat än uttrycka min kärlek för dessa knubbiga stötfångare.

En riktig kämpe till bil helt enkelt!

Är lite orolig kring underredet, men det har jag inte möjlighet att göra något åt för tillfället. Där jag bor blir man vräkt om bilen är ur-funktion/på pallar. Lite skumma regler, men har ju inte mycket val dessvärre. Om inte annat kommer ivägen får det bli nästa sommars problem!

Plasten är lite grå, och sätet bak börjar gå mig på närverna. Ska nog göra nått åt båda när motivationen uppstår!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng