Svar till: SAAB 900s -91 (Uppdrag: Ha kul!)

Forum Övrigt Projekt / Min bil SAAB 900s -91 (Uppdrag: Ha kul!) Svar till: SAAB 900s -91 (Uppdrag: Ha kul!)

Martin
Deltagare

Rätt säker på att det inte är servo, inte alls lik. Dessutom säger min bristande kunskap tillsammans med logiskt tänkande att den inte borde komma ut där?

Pratade med f.d. ägaren och fick nycklarna till takräcke nyss. Han sa att de hade i växellådsolja. Kanske borde frågat mer, men bristande kunskap som sagt. Men luktar fel och känns för lättflytande för o vara motorolja.

Nu ska det lagas mat, sen hoppas jag kunna smita ner och kika efter plugg/sticka. Tyckte mig inte se att det kommit någe mer nu när jag var ute, så istället för C’n så körde jag den igen till affären (bakom en 2 tvåtaktare som fick bilen att lukta gott!) får se om det droppar nu efter körning.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng