Svar till: 900c -87 (Uppdrag: håll liv i första bilen!)

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900c -87 (Uppdrag: håll liv i första bilen!) Svar till: 900c -87 (Uppdrag: håll liv i första bilen!)

Martin
Deltagare

Ingen egentligen uppdatering som sådan, men känner att jag ändå vill dela med mig en bild för att fira att bilen fortfarande är vid liv.

Tog en utflykt, solig och varm lördag ändå. Ett dopp skulle det bli. Små och eländiga vägar blev det, inget som saaben inte klarar av dock! MEN… Så dyker det upp en sån där lite över medelålders man (inget illa menat, förstår att det säkert finns ett par av er här) i sin fina bjässe till SUV… klart han inte ska behöva sakta ner eller hålla ut i kanten. Principen störst går först skulle tydligen gälla här ute i ingenstans också.

Fick valet diket eller frontalkrock. Diket fick det bli. SUVen rullade glatt vidare och jag blev sittandes med hjärtat i halsgropen. Fick hjälp av nästkommande att putta tillbaka bilen på vägen. Bilen verkar oskadd, inget trasigt vad jag kan se. Bara mitt psyke som fått ta lite stryk. Tog mig fram till badet och skrek lite svordomar under vattnet.

Hur som helst, en bild för att fira min och bilens överlevnadsförmåga, tagen när vi väl kommit fram!

20200815_180437

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng