Svar till: Saab 96 v4 1970 ”Bertil”

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 96 v4 1970 ”Bertil” Svar till: Saab 96 v4 1970 ”Bertil”

fregga
Deltagare

Tack. Det är faktiskt min andra V4:a men den första köpte Jag ung och naiv och misskötte den och sålde den till närmast skrotvärdet. Kul kuriosa är att när jag började söka information om Bertil så sprang jag på min gamla 96a på nätet som någon hade räddat i sista stund och börjat renovera. Nu är jag inte ung längre utan bara naiv så förhoppningsvis ska jag lyckas bättre denna gång. Tänkte häromdagen att när jag köpte min förra 96a 1995 för 25 år sedan så hade denna redan stått avställd i fyra år. Galet. Har precis fått igång klockan och instrumentbelysningen. Nu väntar vi bara på mörkret så ska vi testköra. Kopplade bort reostaten för stunden.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng