Svar till: 900c -87 (Uppdrag: håll liv i första bilen!)

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900c -87 (Uppdrag: håll liv i första bilen!) Svar till: 900c -87 (Uppdrag: håll liv i första bilen!)

Martin
Deltagare

Godt at det gikk bra med både deg og bilen. Enkelte tror at de eier veien 🙁 Hilsen en i kategorien middelaldrende men uten SUV 🙂

Jo precis… Bara för att bevisa att han inte kan göra som han vill på allmän väg så önskar jag nästan att jag dragit rätt in i fronten på honom…

Ja fy för gubbar i SUV’ar. Speciellt om de inte ens stannar efter att mötande bil hamnar i diket. Men som Morten skrev, huvudsaken att du och Saaben klarade sig.

Är glad att någon stannade i alla fall!

Insåg idag när bilen blivit lite dammigare att saaben fick en del repor, men tror att det går att polera bort, inget allt för illa. Får väll passa på och ta det när S’en blir tillpoffad I framtiden. Som tur är inget värre, bara över heeeeeela sidan, och lite i plasten fram. Lite krass bild pga ljus-brist.

20200817_212954

• Det här svaret redigerades för 2 månader, 1 vecka sedan av .
  • Det här svaret redigerades för 2 månader, 1 vecka sedan av .
Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng