Svar till: Saab v4 -67 renovering

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab v4 -67 renovering Svar till: Saab v4 -67 renovering

puttputt91
Deltagare

Det har blivit lite småturer på grusvägarna i området än så länge. Hade glömt bort hur kul den var att köra. Tycker den går mycket bättre än min andra v4a. Vet ej om det beror på weber 32/36an och sportavgassystemet, eller om det bara är en friskare motor. Det är original inne i bilen. Gillar inredningen i just 67an väldigt mycket. 😊

Dock har jag haft problem med en laddningslampa som lyser allt starkare så har inte vågat mig ut på några längre turer. Grejade lite med det från och till, och upptäckte igår att böjer man på minuskabeln från batteriet så slocknar den till ibland. Så blir till att byte/gå igenom kablar nu.

Tror nästa projekt kommer blir att montera dragkrok och få tag på en passande liten 60-tals husvagn. Vore kul att ta med familjen på fiskeresor med det ekipaget. 😊

20200812_181416

20200810_173801

20200810_173006

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng