Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Forum Övrigt Projekt / Min bil Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

saab v4-ever
Deltagare

Hej Tor,

Har helt missat dina inlägg, sorry.
Tror att mysteriet med brytarna kan ha å göra med att det är fel brytare, dvs till annan årsmodell. På den du skall ha skall det vara en plasthylsa i lagringen tror jag så att den inte jordar i tappen på fördelaren. Jag har gjort exakt samma misstag, och man blir nästan galen. Bästa sättet är verkligen som du gjorde att sätta tillbaka de komponenter som bevisligen funkade innan bytet, sen uteslutningsmetoden.
Det där med värmen känner jag också mycket väl igen, jobbigt och tråkigt. Om inget annat ger resultat är det allra effektivaste botemedlet klubbens kraftigare kylare, har funkat perfekt på min DL 64:a som gick jobbigt varmt förut.

Hoppas se dig på någon träff, kanske morgonträffen på Drottningholm den 12 september?

//Harald

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng