Svar till: Jakten på det försvunna bränslepumpsrelät

Forum Modellspecifika forum OG900 Jakten på det försvunna bränslepumpsrelät Svar till: Jakten på det försvunna bränslepumpsrelät

michelle
Deltagare

Åh nej, efter 3 veckors (sparsam) körning utan problem, så hackade motorn till igen. Hoppade dock genast igång av sig själv. Vilket var tur eftersom jag befann i en komplicerad trafiksituation i en stor dubbelrondell. Typiskt såna här intermittenta fel. Just när man börjar tro att felet är fixat så kommer det tillbaka. Så det var inte tändlåsrelät när allt kom omkring.
Men fortfarande vill jag inte tro att det är hall-givaren. Erfarenheterna från mammas Audi var ju att felet blev värre o värre. Tog längre o längre tid att återstarta. Och till slut startade den inte alls, inte ens kall. Mitt fel har ju faktiskt blivit lite bättre, dvs motorn bara hickar till som hastigast o hinner aldrig stanna helt numer.(Hittills)
Men du vet, små fel är ofta som barn. Dom växer upp och blir stora (problem).
Men än har jag inte slut på uppslag. Nu byter jag bränslepumpsrelät. Hjälper inte det byter jag fördelare. Men hjälper inte det heller vet jag inte vad jag ska göra. Förutom att vänta på att det till slut inte går att starta bilen alls. Då måste det ju gå att mäta sig till vad som har gått sönder.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng