Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Forum Övrigt Projekt / Min bil Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden Svar till: Bruno, en väg in i tvåtaktsvärlden

Hej.
Blir nog att byta kylare ändå, men jag tror att jag har något annat problem också. Det verkar försvinna kylarvätska, vilket inte känns bra alls. Har gått genom slangarna, men hittar inte något mer än en liten pöl under Bruno när han stått i garaget. Kanske är det vattenpumpen som läcker. Nåja, jag kan leva med det.
Efter bytet av brytare och allt så känns det som om han motar när man ligger på konstant gas. Ska försöka riva förgasaren under kommande vecka, efter att Alfans förgasare fått sin omvårdnad. De gick genom en ultraljudstvätt och har fått nya packningar. Blev faktiskt ganska bra. Dock gav det inte det jag ville, dvs en fungerande Bertone kupé… man kan inte få allt här i livet.
Bruno brummar dock på och jag tror jag skall försöka ta mig till Drottningholm den 12:e.
Ska bli kul att träffa likasinnade.
Jag tar med mig några torkarblad som jag köpte som inte passar till min bil, kanske någon annan har nytta av dem.
Uppdatering kommer om jag lyckas få Bruno att gå jämnare, och svara bättre på gasen. Det känns nästan som när man åkte moppe och hade luftskruven för långt inskruvas, men jag hittar inte någon luftskruv på förgasaren…
Tor

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng