Svar till: Saabklubbens årsmöte 2020 och Coronaviruset

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Saabklubbens årsmöte 2020 och Coronaviruset Svar till: Saabklubbens årsmöte 2020 och Coronaviruset

Bengt Karlsson
Deltagare

Hej. Jag vill bara tala om för alla som i likhet med mig inte är så tekniskt kunniga, att det fungerade bra att koppla upp sig via länken i mailet och sedan välja att gå in som anonym deltagare utan att ha något konto att logga in med på videomötet. Jag läste kallelsen i Bakrutan slarvigt och upptäckte först i går kväll att man måste anmäla sig för att få mailet med länken, men det fungerade bra och mailet med länken kom till mig. Så förhoppningsvis fungerar det när det blir årsmöte på riktigt. Otur att det råkade bli ö i stället för o i kallelsen men sånt händer. Vi är inte mer än människor.

1 användare tackade författaren för det här inlägget.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng