Svar till: Klubbens sida/forum

    september 22, 2020 at 12:11 #475934

    Tack för ideer, det är alltid välkommet 🙂
    Nja ehhhh… alltså populära i detta sammanhang pekar väl mer på de trådar som har en himla många inlägg och då torde de ju vara populärna om de är aktiva.

    Jag kan titta på detta vad det lider men just nu är det väldigt mycket på G både i klubben och för mig privat så vi får se hur mycket jag hinner greja till.
    Det torde ju inte vara några problem att ta bort rubriken populära ämnen som du föreslår och troligen är det inget större pillande att få fler rader på de övriga 2.

    Detta forum är ju som jag tidigare sagt uppbyggt med ett verktyg / programmerings(språk ?) verktyg som i princip kan allt (nåja) och är ihopspikat med en massa finesser och ideer. Det betyder att det som kan se väldigt enkelt ut typ “Bara att kryssa ur 1 ruta och sedan skriva en liten kodsnutt” i själva verket ställer till andra saker som vi inte ser direkt, detta skulle också kunna göra systemet mer instabilt vilket vi alla sett har hänt emellanåt.
    Men som sagt var, tack för iden som jag kommer att titta på lite längre fram i höst.

    // Mats

    SAABoholic

    95 -74 Indisk gul // Står på bakhjul & 2 pallbockar i garaget, riktar just en gammal krockskada.....
    96 GL Super -79 Alabastergul // Står och väntar på sin tur utanför garaget
    96 GL Super -79 Alabastergul // Min dagliga bil
    9-5 Linearsport Sp -03 manuell // Vintersläden

    • Det här svaret redigerades för 3 år, 6 månader sedan av Mats Jedmo.