Svar till: Projekt – "The Green" saab 900 T16 -92 & 9-5 Griffin 2009

Forum Övrigt Projekt / Min bil Projekt – "The Green" saab 900 T16 -92 & 9-5 Griffin 2009 Svar till: Projekt – "The Green" saab 900 T16 -92 & 9-5 Griffin 2009

Mr_SunBear
Deltagare

Bra idé!
jag köpte en och satte som belysning på en arbetsbänk.
mitt problem är att jag nästan blir bländad istället, hur funkar det under bilen?

Nu har jag inte legat under upplyft bil ännu, snart ska det bytas olja på Toyotan så då blir det premiär sas. Tänker på att vilja ha den bakom huvudet så det inte lyser rätt i plytet.

Idag damp det ned ett litet (10 kg) trevligt packet från en viss Herr Larsson. De sista delar jag behöver för att konvertera og900 Lucas till Trionic 5. Nu kommer jag inte skrida till verket direkt, men den gröne ligger bra till om det ska byggas om till T5 på ngn og900 i bilparken.

IMG_8331

IMG_8332

IMG_8333

IMG_8334

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng