Svar till: Klubbens sida/forum

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Klubbens sida/forum Svar till: Klubbens sida/forum

Jonathan
Deltagare

Nu blev det en höna av en fjäder här. Avsikten med mitt inlägg var enbart att belysa hur enkelt det är att lösa detta.

Jag säger inte att det är en barnlek att hantera Saabklubbens hemsida/forum. Det var därför som vi, under min tid som webbmaster, samlade alla klubbens webbplatser i WordPress. WordPress är världens största och främsta lösning för hantering av webbplatser. Ingen annan lösning erbjuder så mycket dokumentation, kunskap och hjälp att tillgå som WordPress.

När jag läser att forumet är ”ihopspikat med en massa finesser och ideer” och att en så enkel uppgift som att byta en widget, vilket det är i detta sammanhang, ska undersökas ”längre fram i höst” så blir jag lite mörkrädd. Det är ett felaktigt påstående, oavsett om det är medvetet eller inte.

Jag önskar Saabklubben all lycka med sin hemsida/forum och jag har all respekt för de som engagerar sig ideellt här. Jag hjälpte min tidigare efterträdare vid flera tillfällen och hjälper givetvis nuvarande webbmaster om så behövs. Allt väl nu, mina vänner. 🤗

3 användare tackade författaren för det här inlägget.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng