Svar till: Saab 900s ’92 Projekt upprustning!

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900s ’92 Projekt upprustning! Svar till: Saab 900s ’92 Projekt upprustning!

Jag vet att det skruvads villt på ”meklvällarna” och även vissa lördagar på den gamla ”goda” tiden.
Så att det köptes grejer som blivit ”över” är inget konstigt, själv var jag med och gjord det på sent 90-tal. Det fanns ju ingen spons på någon utövade motorsport, eller fanns det det…. 😉
Dom flesta bredprovsbilarna skrotades ner i pinaler. Ja, även karosserna borrade isär för kontroll av allt möjligt. Det var väl istort sätt bara producerade bilar som gick lite på prov hos tex någon tjänsteman som kom ut på marknaden. Tex prov av kommande modellår.
Så att det finns många myter förstår jag men detta här blir väldigt spännade att följa. Så att man är skeptisk till att det finns ”specialbilar” förstår jag.

• Det här svaret redigerades för 1 månad sedan av .

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng