Svar till: När det e grått och trist ute

Forum Övrigt Allmänt När det e grått och trist ute Svar till: När det e grått och trist ute

Mats Jedmo
Webbmaster

>Mats Jedmo skrev:Nästa jobb blir att svetsa bagagerumsgolvet……..
Ett tyvärr allt vanligare jobb på äldre Saab’ar – inte bara 9K 😕
[/quote]
Hmmm jo så e det allt, vi har ju några äldre vilka behöver mer eller mindre kärlek så övningsmaterial när det gäller svets saknar jag inte 🙂

Inga större problem egentligen då jag har både garage, fyrpelarlyft, svets Å andra verktyg, det enda som saknas i detta nu är tid samt kunskapen att plåta Å svetsa på ställen som kommer att vara synliga 😉

Jaja, jag har ju lärt mig skruva samt elpillande så nu kanske det är dags att lära sig svetsa så att det inte ser ut som f-n

Har just köpt ett par böcker av Bengt Blad som på sina runt 1500 sidor förklarar genom text, bilder och teckningar så nu gäller det bara att läsa på och sedan omsätta teori i praktik, ”Fixas lätt av den händige”… nja vi får se hur det blir 🙂 🙂

SAABoholic

96 GL Super -79 Alabastergul
96 GL Super -79 Alabastergul
99 GLs Automat 4-dörrars -80 Marmorvit
9000 Cse 2,3t/170 A50 -97
9-3 SE 5D 2.0T -00
9-5 Linearsport Sp -03

• Det här svaret redigerades för 1 månad sedan av .

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng