Svar till: 900i 8 ’86 (skulle blivit) ”vinterbil”

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900i 8 ’86 (skulle blivit) ”vinterbil” Svar till: 900i 8 ’86 (skulle blivit) ”vinterbil”

Ursäkta, men varför kör du tråd med endast 2 bilder i taget ……. 🤔
Det går lägga/ skicka 15 biler pr ”inlägg” 😎 👍
Syftar endast på det blir lite lättare läsa inlägg i ”sammanhängande!” syfte 😎

Jo jag har funderat på det. 🤔Men jag är mitt i projektet och då blir det lite som dagen kommer så att säga. Dessutom har det inte funkat för mig när jag lagt in mer än 5 bilder. Då hänger Ig min webbläsare.
Men du har rätt i att det kan bli rörigt. Jag kan ju redigera i inläggen men då blir det hoppigt för det.
Det är nog så att i gör på olika sätt. Din inlägg är ju enormt välgjorda och jag kan tänka mig att du lägger enormt mycket mer tid på det än mig. Men jag tackar hjärtligt för feedback!👍 Det är jättebra och jag ska klura på ett sätt som jag kan få till det bättre.
Nu ser jag att det blev dubbelt så obra dessutom! 🤦‍♂️🤦‍♂️😄

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng