Svar till: Saab 900i sedan -88 ”Musse”

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900i sedan -88 ”Musse” Svar till: Saab 900i sedan -88 ”Musse”

Johan Smeds
Deltagare

IMG_2187

Nästa projekt blev att hitta nya fälgar. Hade redan innan köpet av bilen en vision om att det skulle passa bra med cross spoke på den. Det var även de fälgar min pappa hade på sin första 9000 CS -92, vilket är lite kul.

Tyvärr var däcken som satt på för stora att jobba vidare med så var tvungen att ersätta hela hjulen. Efter mycket letande dök hjulen ovan upp till försäljning. Tack Lsoderlund för försäljningen och en trevlig introduktion till Saabklubben! 🙂

IMG_1504

Ett fotomontage jag gjorde i Photoshop innan jag åkte upp för att köpa bilen. Kan verkligen rekommendera att prova fälgar digitalt innan.

20201007

Nya fälgarna på. Riktigt nöjd!

• Det här svaret redigerades för 2 veckor, 2 dagar sedan av .
Bilagor:
1 användare tackade författaren för det här inlägget.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng