Sv: Re: 100hk-satsen

Forum Övrigt SSR 100hk-satsen Sv: Re: 100hk-satsen

jureit
Deltagare

Jag vet inte riktigt vad herrarna sysslar med?

De flesta stängar på detta forum brukar vara ganska så intressanta att följa. Man lär sig en del och man bländas av den kunskap som finns om dessa maskiner och om teknisk uppbyggnad och beräkningar.

Emellanåt är det även på sin plats med lite ironi och vänligt menade gliringar skribenter emellan.

Men fulings och Mats ständiga kverulerande börjar jag uppriktigt sagt bli tämligen less på. Jag vet inte vem av er som verkar ha mest problem med förgasarkomplex? För det mesta verkar det som att ni turas om i den frågan från sträng till sträng.

Får jag föreslå att ni fortsättningsvis tar era interna påhopp via mejl eller att ni träffas och jämför storleken på era förgasare en gång för alla, så vi kan ha det ur världen?

När ni är klara med det så ser jag fram emot att få fortsätta ta del av era kunskapsbanker här på forumet, då jag tycker att ni båda har mycket intressant att bidra med när ni kan hålla er ifrån att gå ner er sandlådeträsket.

För att återgå till fulings grundfråga så borde det rimligtvis vara något lurt med dessa 100 hk.
Vilken annan test som helst så skulle jag misstänka att testen är illa gjord men Teknikens Värld var tidiga med att utföra tester på ett riktigt vis med full tank och så exakta tidtagningar som möjligt.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng