Sv: Re: 1966 Saab 96 – Barn Find part II

Forum Övrigt Projekt / Min bil 1966 Saab 96 – Barn Find part II Sv: Re: 1966 Saab 96 – Barn Find part II

Per-Erik
Deltagare

Nåväl, efter gårdagens misslyckande gick det desto bättre idag. Efter att ha slitit ur motorn för att kolla läget så upptäckte jag ju att där inte fanns någon packbox… Lådan var ju renoverad, färdig med urtrampningslager och allt, så jag hade ingen anledning att kolla tänkte jag. Nåväl, ny packning fanns i lådan

Sen så hade ju Dennis och Jimmy en fin fin 65:a som vi kunde plocka grejor av, så efter att ha provstartat den och upptäckt att den gick så tyst å fint bestämde vi att vi skulle byta motor. Min 66:a har ett skramlande missljud, och hellre än att köra till det rasar, så kör jag enkelförgasat ett tag

Dennis roade sig dessutom med att finsnickra lite

Och så, när motorn startats i min röda lät vi verktygen ligga och körde hem!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng