Sv: Re: 5 dörrars 900OG, behöver inspiration, frågor

Forum Modellspecifika forum OG900 5 dörrars 900OG, behöver inspiration, frågor Sv: Re: 5 dörrars 900OG, behöver inspiration, frågor

johanness
Deltagare

@Turbocab wrote:

Jalusi dyker upp titt som tätt, jag lovar att inte köpa nästa på Blocket…. 😆 Vingen finns beggad i massor, kör en köpes annons! Jag har nog en rätt fräsch kanske?

Sen putsa upp den rejält. Lite fina fälgar? Antingen nåt 17″ eftermarknad som inte bygger utåt för mkt, eller nåt Saab original. Det kommer räcka långt, fina putsade og900 är inte dussinvara idag längre. Jag har ju folk som vänder sig om och kollar in i min gamla sura 5D T16 1992 och tycker den är asball… Det tycker inte jag! Men tänk om jag får tummarna ur och putsa upp den bara? Så börja med det! Kanske en Kilen-sänksats också så den går lite lägre, då ser det ganska nice ut! Men det beror ju på hur bekvämt du vill åka förstås.

Har du en vinge så är jag intresserad, just nu kör jag utan. Tycker den ser rätt trökig ut.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng