Sv: Re: 900 aero

Forum Modellspecifika forum OG900 900 aero Sv: Re: 900 aero

kaparn
Deltagare
walle wrote:
har lagt upp massor med upp dateringar ang min bil eg begär jag ingen uppskattnining men inte ett svar ang bilen sen jag köpte den det tycker jag är slött jämnför man denna mot en tråkig sonett eller 2 taktare så är denna mer sälsynt då det inte finns nån 900 aero 84 som är orörd å i detta skick jämn för gärna 99 turbo å sonett samma mottagande fick jag för ca 10 år sen då jag försökte få gehör för min första 99a jag renoverat till nyskick kanske det är dags som jag gjorde för 9 år sen gick ur saab klubben å in i turbo klubben där fanns mer upp märksamhet för min bil.
kommer säkert få massa skit för det jag skrivigt men det skitr jag i folk måste få upp ögonen för lite nyare bilar å inte stanna i 50 talet mvh niklas

Just nu så handlar 7 av 8 av dom senaste uppdateringarna på forumet om 99 eller 900 så jag hajar inte vad du snackar om.
99:orna har fått en jätterenässans det senaste året mitt tips är att börja samla TRX fälgar jag tror att det kommer att bli nästa stora grej.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng