Sv: Re: 900 Aero Monte Carlo Yellow

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 Aero Monte Carlo Yellow Sv: Re: 900 Aero Monte Carlo Yellow

bumble bee
Deltagare

@esak wrote:

NG900 har mig veterligen samma fästen som og9-3, och såna stolar har jag i min. Kort sagt, du får inte in dom utan att göra vissa modifieringar. Jag har en en tvärgående skena i bakkant, samt att jag borrat två nya hål i den befintliga balken i framkant. Jag tyckte att det kändes ok att göra så på en vanlig S. Men med din bil hade jag nog tänkt en extra gång. Att göra dylika ingrepp på en Monte Carlo cab känns kanske sådär, men det är helt upp till dig.

Personligen hade jag (mycket) hellre avstått fällningen och letat tag i fräscha stolar från en 9000. Det går ju att skjuta fram fullt så kommer folk in med lite trixande i baksätet. Men som agt, du avgör.

Om du nu ändå funderar på att byta till ng900 stolar räder jag dig att överväga 9-3 aerons diton, från 01 och 02. Man sitter riktigt bra!!!

http://www.garaget.org/?car=257986&image=2469266” onclick=”window.open(this.href);return false;

Jag har redan två stolar från en 900 eller 9000 icke fällbara idag i samma skinn som baksätet. Bilens original elstolar blev ju stulna så förra ägaren ordnade det. Min tanke var ju att hitta elstolar fällbara från nästa gen 900 men om det inte passar så kommer jag inte att göra det, skall hålla den så original det bara går förutom lite större Aero fälgar eller passande dito 😀

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng