Sv: Re: 900 Aero Monte Carlo Yellow

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 Aero Monte Carlo Yellow Sv: Re: 900 Aero Monte Carlo Yellow

bumble bee
Deltagare

Tack för positiv respons!
Bilen är svensksåld och uttagen 13 maj 1991. Enligt uppgift skall den ha gått som direktionsbil/demo hos Saab i Nyköping första året innan ägaren som jag köpt den av. Han har i sin tur haft den hela tiden så några fler ägare finns det inte inom deras familj. Dom hade inte en aning om vad Anniversary bilar vad för något. Bilen finns med i Saab böcker och katalogbild från Saab på nätet. Om den är svensksåld 1991 borde det väl vara en av de 300 första? Kunde man beställa en icke limited 1991 i maj som svensksåld? Kan man via Saab få ut ”build sheet” på chassinumret eller kan någon annan som är duktig på denna modellen ha någon historia tro?

Jag heter Johan inte Andreas och bilder kommer så fort jag bara fattar hur man laddar upp dom på forumet. När jag väljer Img så får jag inte något val på bilder och jag kan heller inte ändra och lägga in någon profilbild.

Mvh Johan Hammarström
Bumble Bee

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng