Sv: Re: 900 kombi

Forum Modellspecifika forum OG900 900 kombi Sv: Re: 900 kombi

brandchefen
Deltagare

Angående 9000cc så stämmer det som någon tidigare skrev. En norrman byggde om en Lancia Thema till Saab 9000. Denna person har totalt gått under jorden. Vad som hänt honom vet jag ej. Sitter i fängelse eller rent utav död ??? Jag bryr mig inte.
De övriga två byggdes av Solstad och en av dom finns i stockholmstrakten i vad jag har förstått i god vigör. Om denna bil vet jag ej så mycket. Den andra har jag i min ägo. Den första som Solstad byggde. Det är en 2,0 spis i den , ingen turbo, fronten är som sagt från en 9000cs , däremot är bakljusen från en cc, bilen är i renoveringsbehov, 99% av behövda delar har jag fått tag på men anledningen till att projektet står stilla är att jag är tveksam till om jag kommer att använda bilen. Eventuellt kommer jag att sälja den.

Mvh Ulf Stensson

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng