Sv: Re: 900 S -1990 (framvagn)

Forum Modellspecifika forum OG900 900 S -1990 (framvagn) Sv: Re: 900 S -1990 (framvagn)

saab-jonte
Deltagare

jodu! tror du det? :crazy: det tror jag med, på 4 dagars pendlande till jobbet (11,5mil tur och retur) har jag avverkat 3 däck på höger fram, tog ett lod och höll från ovansidan fälgkanten på en 100% rak platta av betong… på vänstersidan var lodspetsen 1-2 mm från nedre delen av fälgen inte så farligt… andra sidan dock så var lodet 1,7 CM från fälgen och detta förklarar det otroliga slitagebilden. ska ta in bilen i garaget och höfta problemt, tänkte ställa det grovt, och invänta hjulinställningen, den lokale mekanikern hade inte tid förräns i mitten av januari.

är det styrleden jag ska justera nu eller? det sliter i yttrekanten av däcket!?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng