Sv: Re: 900 T16

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 T16 Sv: Re: 900 T16

juvakka
Deltagare

Har hänt lite sen sist. Lödde in en ny spikdiod då jorden till den gamla gått av. Med en fungerande spikdiod har jag justerat tändningen lite mer och nu skickar den på ändå lite bättre 🙂

Kände att det får vara dags att ta tag i det hängande innertaket nu. Så fick bli att plocka ner det idag. Kommer nog bli ett lyft att få dit nåt bättre.

Sen vart jag iväg till trollhättan idag och köpte mig en 7:ans primär dessutom, hoppas kunna montera denna inom en snar framtid.

Sen har jag några frågor med. Hur har ni andra gjort med det nedre klipset på b-stolpens beklädning? Alltså övre halvans nedre klips. För mina gick inte att få ut utan dem gick sönder.
Sen undrar jag även om nån vet hur man får av yttre skraplisterna till sidorutorna?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng