Sv: Re: 900 T16 4D tvåfärgad LUX + 900 T16 USA spec

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 T16 LUX 1984, ng9-5 Aero 2011, 9-3 Nevs(till salu) Sv: Re: 900 T16 4D tvåfärgad LUX + 900 T16 USA spec

turbolamko
Deltagare

Kul att höra, hoppas att fler börjar gilla detta nu när jobbet börjat på allvar och att man uppdaterar oftare med bilder. Så trist när tiden inte funnits och motivationen var borta då.

Bra att veta där om isoleringen, tänkte i början strunta i dessa när jag sätter ihop bilen sen efter omlack men det får nog bli nya senare trots allt eller behålla den befintliga.

Hoppas komma med en till uppdatering innan November är slut, kanske är inredningen förutom instrumentbrädan rensad ur bilen då. Därefter läggs tid på det yttre och då åker kofångare samt lyktor av, framlyktorna får helt nya reflektorer, lykthus, tätningslist och strålkastarglas. Kommer bli som nya. Blinkersersinsatserna kommer nog inte slängas utan där kanske jag putsar rent dessa inuti och monterar dit nya plastlyktor jag har liggandes hemma. Har ny baklykta till vänstersidan, har även en höger men tyvärr USA versionen, RBM performance säljer helt nya vanliga men dessa kostar skjortan, nåja vi får se.

Vi hörs!

Bilar:
2x og900: 1x og900 T16 LUX 1984 45000 mil (sommarbil/finbil nr 1), 1x og900s 1990 (till salu)
Ng9-5 Aero BioPower XWD 2011, Mackan steg 3 ca 340-350 hk(bruksbil sommarhalvåret)
Ng9-3 Aero Nevs 2014 1500 aldrig vinterkörd mil (sommar/finbil nr 2)

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng