Sv: Re: 900 T16 -83 Bruksräser

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 T16 -83 Bruksräser Sv: Re: 900 T16 -83 Bruksräser

saabaero
Deltagare

En man dök på mig utanför ICA och berättade att han ägt bilen en gång i tiden. Kul att träffa ytterligare en av de 16 före mig 🙂

Efter en stunds samtal visade det sig att han hade en plåtbit liggande hemma som hörde till denna bil. Vips hade jag förklaringen till de fästen på förarstolen som jag funderat över. En av mina teorier visade sig stämma, det är ett fäste för en brandsläckare 🙂

Vi kom också fram till att vi jobbar 200m ifrån varandra
Så några dagar senare hade jag en påse fastknuten i dörrhandtaget med resten av fästet :AP Ett välgjort brandsläckarfäste i RF kan man ju inte tacka nej till :CE
Tyvärr har jag kapat bort de fästen som var på stolen men hoppas kunna hitta dom djupt i skotlådan så det kanske går återställa.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng