Sv: Re: 900 T16 -83 Bruksräser

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 T16 -83 Bruksräser Sv: Re: 900 T16 -83 Bruksräser

ingemargavle
Deltagare

@SaabAero wrote:

Varför ska det vara enkelt…

Lovade AVO skicka tillbaka de felskickade dämparna genom att helt enkelt inte ta emot paketet från UPS och låta det gå tillbaka till avsändaren.
Vad gör då UPS ?
Den kreative chauffören skriver själv på leveransavin och knölar ner paketet i brevlådan utan att ens kolla om någon är hemma :bh :bh
Eftersom paketet redan är levererat kan det inte skickas tillbaka till avsändaren på samma fraktsedel Alltså måste jag fixa en returfraktsedel för att kunna rätta till UPS misstag. Jävligt irriterande att behöva lägga tid på att lösa andras misstag.

Förhoppningsvis dyker paketet med rätt dämpare upp idag men jag vågar inte riktigt tro på det.

Som jag ser det är det väl chaufören som äger problemet, du har väl inte fått något paket det har ju han kvitterat genom en förfalskning av namntäckning = straffbart.
Jag hade iaf nekat till att jag fått något paket tills chaufören själv hämtat paketet och löst returen…
Kreativitet bör alltid ske med sunt förnuft, även beställningen kunde ju vara falsk.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng