Sv: Re: 900 T16 S Aero 1993

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 T16 S Aero 1993 TILL SALU!!! Sv: Re: 900 T16 S Aero 1993

longjohn61
Deltagare

@andreaz_82 wrote:

Nu e Aeron på rull igen!!!

Ny låda som går kanon, känns tät och fin, lite trögt i växlarna men det blir det med nya lager mm….mkt gjort med bilen nu så nu hoppas jag på en felfri vår 😀

Får bli lite inkörning på lådan med sisådär 100mil kanskle, så på knutstorp lär man få ta det lilla lugna 😎

Helt jävla roligt att slippa ¨hålla på att kolla oljan hela tiden, samt störa sig på oljeläckage som e bland det värsta man stör sig på….

Enda buggen är att SRS lampan börjat blinka nu, Nåt du vet nåt om Martin?? får köra in till saab och kolla läget—samt fylla på AC en såklart!!

bilder ska jag försöka ragga upp genom uffe så stay tuned….

Säg till om du vill ha reserv delar till airbag har nämligen en 93a som ska iväg så fort den kommer fram under snöhögen 😀

Mvh Nisse

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng